املاک پردیسفاز ۲ پردیس

فروش آپارتمان لاکچری فاز2 پردیس

آپارتمان لاکچری پردیس


فروش آپارتمان لاکچری فاز2 پردیس یک واحد 100متری در فاز2 پردیس طبقه 7شمالی بام پردیس لوکس ترین و مجلل ترین مجتمع پردیس کلید نخورده بالا سرش روف گاردنه واحد نیست  ،2خوابه ، دارای 4لاین آسانسور، اتاق کنفرانس باشگاه ورزشی و همچنین نگهبانی و حراست.

قیمت: شش میلیاردو هفتصد

دنبال کردن ما در اینستاگرام

تماس با ما : 09101816098

در صورت پاسخگو نبودن در واتس اپ یا تلگرام به این شماره پیام دهید : 09332322564

برای استعلام قیمت ملک مشابه خود اینجا  را کلیک کنید

اگر شما خود هم در پردیس واحد دارید با مراجعه به سایت ملکیت دات کام در صفحه اصلی و در قسمت استعلام قیمت ادرس و مشخصات ملک خود را بزنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت استعلام قیمت ملک شما را در پردیس انجام داده و در کوتاه ترین زمان به اطلاع شما رسانیده . بعضا دیده میشود مالکان عزیز به عنوان خریدار تماس میگیرند و بعد از شنیدن قیمت فروش به این باور رویایی میرسند که به این مبلغ پول میرسند در صورتی که واقعا تا الان وجود نداشته مالکی که قصد فروش داشته باشد به قیمت فروش بازار پول گرفته باشد و خود مالکین عزیز هم این مساله را به خوبی آگاه هستند پس بیاییم صداقت را پیشه کار خود کنیم تا خداوند به این فروش ما خیر و برکت عطا کند . پس مالک عزیز اگر واقعا خود ملک دارین تماس نگیرید و بگین میخام بخرم خیلی راحت و انسان وار از طریق لینک بالا کلیک کنید و در قسمت استعلام قیمت مشخصات ملک خود را وارد کرده و کارشناسان ما در کوتاهترین زمان با شما تماس میگیرند.

فروش آپارتمان لاکچری فاز2 پردیس برج های پردیس با لابی مجلل در قسمت شمالی شهر با ویو عالی از کل شهر و مناطق زیبای کوهستانی شهر پردیس دارای آب و هوای خنک تر از داخل بافت اصلی خود شهر پردیس . امنیت فوق العاده و محیطی امن برای بچه ها و خانواده شما دارای برق اضطراری مسئول جمع آوری زباله ها حسابداری
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن