فاز ۲ پردیس

فروش تجاری پردیس | دفتر کار پردیس | پروژه خلیج فارس پردیس

آخرین فرصت برای خرید تجاری در بهترین نقطه پردیس

تجاری پردیس

آیا به دنبال یک فضای تجاری عالی در پردیس هستید؟ از مجموعه معتبر  پروژه خلیج فارس پردیس» دیدن کنید. این پروژه در زمینی به مساحت 750 متر مربع در فاز 2 بالای میدان امام در بلوار خلیج فارس شمالی واقع شده است تا تجمل و راحتی را در قلب شهر پردیس بازتعریف کند.  

                                                                     باتراکم جمعیت بالا به خاطر نزدیکی به میدان امام و جامعه مرفه این منطقه، اکثر خانه های پردیس در این فاز شخصی ساز و مجلل هستند. این پروژه در 10 طبقه شامل دو سطح پارکینگ سرپوشیده، یک سطح پارکینگ فوقانی به مساحت 417 متر، یک طبقه همکف با 13 واحد تجاری، چهار طبقه اداری با هر کدام هشت واحد، و یک روف باغ بزرگ 700 متری روی پشت بام، مناسب برای یک کافه رستوران ایتالیایی با ویو عالی از کل منطقه است.

این مجموعه دارای محوطه سازی زیبا، سه خط آسانسور، لابی شبانه روزی و خدمات امنیتی تحت مدیریت پرسنل مجرب مستقر در مجموعه است. کلیه واحدهای تجاری و اداری برای فروش یا اجاره به برندهای معتبر با شرایط ویژه و برای موفقیت در تجاری پردیس در دسترس هستند.

چه به تجارت طلا یا کسب و کار جواهرات علاقه مند باشید یا به دنبال ایجاد و برند سازی نام تجاری خود در خرده فروشی مد یا تجربه کافه رستوران لوکس باشید یا اکسسوری اپل و گوشی موبایل و فروش کامپیوتر لب تاپ برندینگ دکوراسیون داخلی و کابینت داروخانه و هایپر استار – این مجموعه تجاری پردیس انتخابی مناسب برای شماست.

از بوتیک‌های زنانه و دخترانه گرفته تا امکانات پزشکی  تا شرکت‌های فنی مهندسی و بازرگانی و ساختمانی – در اینجا برای هر صنعت خاص مکانی وجود دارد طبقه بانوان و زیبایی طبقه پزشکان طبقه فنی مهندسی و شرکت های تجاری بازرگانی و طبقه اختصاصی شرکت های تور و گردشگری ویزا و وکلا .

این فرصت را از دست ندهید تا بخشی از چشم انداز تجاری پر رونق شمال شرق تهران و لواسانات باشید . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 09101816098 تماس و واتس اپ روبیکا ایتا

 

دنبال کردن ما در اینستاگرام

 

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن