فاز ۵ پردیس

پیش فروش پردیس | شخصی ساز فاز 5 پردیس | آپارتمان فاز پنج پردیس

شخصی ساز فاز 5 پردیس

 

 برج مسکونی شخصی ساز فاز 5 جنوبی توسط شرکت پردیس سازان نوید فروش به صورت انحصاری ! آیا به دنبال خانه رویایی خود هستید؟ بیشتر از این معطل نکنید، زیرا ما راه حل عالی برای شما داریم. پیش فروش پروژه آپارتمانی پردیس شخصی ساز مسکونی فاز 5 پردیس این پروژه با ویژگی های استثنایی و نقاط قوت منحصر به فرد  تضمین شده است که علاقه شما را جلب می کند.

 

بیایید با مشخصات چشمگیر این ملک شروع کنیم. این پروژه که در زمینی وسیع به مساحت 2400 متر مربع ساخته شده است، توسط شرکت پردیس سازان نوید که که از سازندگان برتر استان تهران هستند شرکت آرتا از طریق سایت ما به عنوان نماینده انحصاری فروش، فرصتی را برای شما به ارمغان می آورد که به سادگی نمی توانید آن از دست بدهید.

 

این برج باشکوه از سه قسمت تشکیل شده است: دو طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و دوازده طبقه فوقانی. هر طبقه دارای ویژگیهای متمایز خود با توجه به سلیقه شما است. طبقات 1 تا 9 هر کدام شامل هشت واحد است که دارای آپارتمان های بزرگ با مساحت 70 تا 125 متر مربع است. طبقات دهم تا دوازدهم شش واحد در هر طبقه را ارائه می دهند که آپارتمان های بزرگتر از 115 تا 185 متر مربع را به نمایش می گذارد.

 

اما این همه ماجرا نیست! این پروژه همچنین دارای یک منطقه بازی اختصاصی امن برای کودکان است که در آن کودکان کوچک شما می توانند از اوقات فراغت خود لذت ببرند. علاوه بر این، فضاهای سبز با مناظر زیبا، محیطی آرام را برای ساکنین فراهم می کند تا پس از یک روز طولانی، آرامش و استراحت کنند.

با قدم گذاشتن در لابی بزرگ برج، بلافاصله مجذوب ظرافت و پیچیدگی آن خواهید شد. توجه به جزئیات در هر جنبه ای از طراحی نشان دهنده تعهد به ارائه یک تجربه زندگی استثنایی به ساکنان است. در حال حاضر شرایط ویژه ای را برای فروش آپارتمان طبقه اول و دوم ارائه می دهیم. با این حال، اگر شما تمایل به یک طبقه بالاتر دارید، ما یک فرصت استثنایی برای شما داریم. با ارائه پیش پرداخت بالاتر، می توانید واحد مورد نظر خود را در طبقات بالا با قیمت کمی بالاتر ایمن کنید.

 

بیایید در مورد شرایط پرداخت صحبت کنیم. برای خرید آپارتمان رویایی خود 35% پیش پرداخت الزامی است. مابقی مبلغ را می توان به صورت اقساط در مدت دو سال تا زمان تحویل پرداخت کرد. ضمناً 5 درصد مبلغ پرداختی آخر شما میماند بعد از تحویل سند تک برگ ! هم اکنون با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر بدست بیاورید و این خانه رویایی را برایخود به ارمغان آورید .

 

09101816098 تماس واتساپ روبیکا ایتا

 

دنبال کردن ما در اینستاگرام

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن